Pokladnica OBERON
Univerzálna registračná pokladnica pre rôzne typy prevádzok
Vytvorte z vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu prepojenú so skladom, účtovníctvom a hotelovým systémom. Rozhodnite sa pre kvalitnú fiškálnu tlačiareň eKasa PANDORA a využite výhody jedného dodávateľa softvéru aj hardvéru.
- Pokladnica OBERON v spolupráci s fiškálnou tlačiarňou umožňuje vytvoriť z počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu. Primárnou úlohou registračnej pokladnice je evidencia tržby za predaj tovarov a služieb, pričom obsahuje množstvo ďalších zaujímavých funkcií a možností.
- Systém OBERON podporuje rad fiškálnych zariadení a registračných pokladníc v režime on-line, ale aj displejov, váh a množstvo ďalších pripojiteľných zariadení. Na skúšobné účely je možné použiť virtuálne fiškálne zariadenie.
- Pobočkový režim umožňuje vytvoriť sieť maloobchodných predajní. Správa skladových položiek (cenník), evidencia skladu, cenotvorba (akcie) sa vykonávajú v centrále, z predajne sa on-line prenášajú informácie o predaji. Centrálna databáza môže byť umiestnená v centrále firmy alebo v cloude.
Základné funkcie
- Maloobchodná pokladnica – bežný predaj v prevádzkach.
- Veľkoobchodná pokladnica – zúčtovanie výdajky, objednávky, faktúry.
- Reštauračná pokladnica – otvorené účty, tlač na bonovacej tlačiarni.
- Štandardný režim – ovládanie pomocou klávesnice alebo myši.
- Dotykový displej – štandardné ovládanie dotykom.
- Režim Fast food – predávané položky predstavujú tlačidlá s obrázkami.